mandag den 9. maj 2011

den 4. april 2009




Idag har jeg lige lyst til at fortælle lidt om, hvordan jeg mødte mit største idol!
Det startede med, jeg havde bestilt nogle billetter til et teaterstykke der hedder "Moskva den 7.oktober", hvor Paprika Steen havde hovedrollen.. Jeg havde glædet mig helt vildt, fordi jeg havde skrevet med hende på facebook, og aftalt at vi skulle mødes bagefter!! :D
Teaterstykket var voldsomt, rørende, fantastisk og alt det der.. På et tidspunkt i stykket blev Paprika kvalt af en eller anden psykopatisk mand, og så faldt hun ned på gulvet og bare lå og stirrede op i retning af der, hvor jeg sad..  Jeg følte virkelig på tidspunkt at vi havde øjenkontakt.

Efter stykket gik vi ud og spurgte en vagt, om hvor vi skulle gå hen for at møde Paprika, fordi jeg havde en aftale med hende.. Han sagde vi skulle gå hen til sceneudgangen. Det skal lige siges, vi så det på Betty Nansens, og sceneudgangen er helt omme bag teateret. Så der stod vi bag en hæk og ventede på de kom ud.. Efter 5 minutters ventetid ca. kom alle skuespillerne ud, og Paprika var selvfølgelig den sidste. 
Vi stoppede hende op, og spurgte om hun ikk havde tid til at få taget billede osv.
Lige noget af vores samtale:

Paprika: "Ej, er det ikk dig, jeg har hørt så meget om?!"
Mig: "Jo, det er det.. Jeg skal hilse fra Sandy"
Paprika: "ej tak"

Vil virkelig aldrig glemme dag!



^^ på autografen står der
"kære Josefine
tak fordi, du kom
kram Paprika"

(ja, hun skrev mit navn forkert, whatever)


Min veninde Sandy har skrevet frem og tilbage med Paprika på facebook, fordi der har været noget mellem hendes søn og jeg, som jeg helst ikke vil nævne (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar