fredag den 13. maj 2011

Shoppetur den 13. maj

Hej læsere.
Idag har jeg været på shoppingtur i Helsingør med Nicoline (min ledsager).
Jeg fik købt en hel masse ting..
Her er nogle af de ting jeg købte idag:


En halskæde, hvor der er blad. 
Den er sølv, og har en lang kæde.

En halskede, hvor der er en ugle.
(Har længe gerne vil ha' en).
Den er guld, og lidt kortere end den forrige.

Fallulahs nyeste cd. Længe ledt efter den.
De havde den ikke i København. Men fandt den
i Helsingør til 150 kr.

Nynne, ikke serien men filmen!
Der er nogle helt andre skuespillere med her..
Bla. Stine Stengade, Lars Hjortshøj osv. :D

Inkasso, fantastisk film! Med Iben Hjejle
i hovedrollen :D længe siden jeg har set den,
men god er den.. 

Og til sidst lige et par shorts til sommeren..
Kommer til at bruge dem meget!
Købte dem i Vero Moda, men de er fra Only.

Og bagfra :D



Det var så lidt fra idag.. Kommer ikke til at blogge i morgen. Måske søndag! Ha' en dejlig weekend fokes.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar