søndag den 8. maj 2011

Min første blog! Ja, jeg er nybegynder..



Hey guys!
Her er lidt om mig til at starte med i min første blog, ever! :D
Jeg er 19 år.. Jeg bor i en bette by, der hedder Hellebæk, som er placeret i Nordsjælland.
I fritiden går jeg til ridning, er sammen med veninder, går til koncerter, i teater osv. Jeg har nogle personer som jeg ser virkelig meget op til.. Og det er Patricia (fra x factor), hun er seej.. Og Paprika Steen.. Hun er den bedste skuespiller ever! Og den sødeste person at snakke med. Jeg mødte engang en veninde i gennem en fanside med Paprika Steen..
Det er hende her:


Jeg synes det er fantastisk vi begge to har Paprika at se op til! :D
Anyways.. Jeg har forresten også en bedste veninde.. Det er hende her:
                                                         

Vi ser hinanden hver dag, fordi vi går i klasse sammen.. Vi har været bedste veninder siden den 1. november sidste år.. og vi kan alt sammen! :D 

Anyways, tilbage til mig.. Jeg er i gang med en uddannelse der hedder STU - det står for Speciel tilrettelagt uddannelse. det varer ca. 3 år.. jeg er i gang med mit 2. år nu. 
Efter sommerferien, skal jeg sige farvel til min klasse og videre til en ny, hvor jeg skal tage mit sidste år af uddannelsen.. det bliver spændende - det kommer i til at høre om! :d
Men det var det for idag.. Vi ses dudes! <3 Love ya'll

Ingen kommentarer:

Send en kommentar